Дослідження якості інклюзивної освіти
- Які чинники впливають на якість інклюзивного навчання в школах України?
- Наскільки професійною є підготовка педагогів та асистентів вчителів, що працюють із дітьми з особливими освітніми потребами.
- З якими проблемами найчастіше зустрічаються освітяни, батьки та учні в умовах методичного забезпечення освітнього процесу, розвитку інфраструктури, забезпечення фінансування і загалом взаємодії з інклюзивно-ресурсними центрами.
Відповіді на ці та інші питання знайдете у дослідженні якості інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами https://cutt.ly/TcBE6WE.
Воно проведене впродовж грудня 2020 - січня 2021 р. на замовлення Державної служби якості освіти України в рамках ініціативи «Система забезпечення якості освіти», яка впроваджується в рамках проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe)
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)