Солонківська територіальна громада
Львівська область, Львівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Реєстрація актів цивільного стану

Дата: 18.08.2022 14:52
Кількість переглядів: 347

Фото без опису
Додаткову інформацію або консультацію можна отримати в ЦНАПі. 
Телефони для довідок: +38 (032) 227 19 43, +38 (096) 006 3001

Державна реєстрація народження, Державна реєстрація смерті, Державна реєстрація шлюбу

Державна реєстрація народження
Підстава для отримання адміністративної послуги та перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Державна реєстрація народження дитини проводиться не пізніше одного місяця від дня народження дитини за місцем народження дитини або за місцем реєстрації її батьків чи одного з них.

Документи подаються заявником особисто.

Перелік документів:

  1. Заява (встановленої форми);
  2. Паспорти або паспортні документи (для іноземців), що посвідчують особи батьків (одного з них);
  3. Свідоцтво про шлюб, якщо батьки перебувають у зареєстрованому шлюбі;

А також один з наступних документів:

4. Документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини;

5. Медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу - у разі народження дитини поза закладом охорони здоров’я або у разі державної реєстрації народження дитини.

При потребі:

документи, необхідні для визначення походження дитини від батьків,  передбачені статтями 121, 125, 135 Сімейного кодексу України.

Зокрема, якщо мати та батько дитини  не  перебувають  у  шлюбі  між

собою, походження дитини від батька визначається:

1) за заявою матері та батька дитини;

2) за заявою чоловіка, який вважає себе батьком дитини;

3) за рішенням суду.
Оплата
Безоплатно

Державна реєстрація смерті
Підстава для отримання адміністративної послуги та перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто

  1. Заява (встановленої форми);
  2. Документ про смерть (встановленої форми), виданий  закладом охорони здоров’я або судово – медичною установою; або  рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою;
  3. Паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця або особи без громадянства) – особи, що звернулася за державною реєстрацією смерті (у т.ч. родичі померлого) у разі наявності.

У разі наявності також здаються:

- Паспорт громадянина України померлого, пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого.

 

*Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті чи виявлення трупа, а в разі неможливості одержання лікарського свідоцтва про смерть, фельдшерської довідки про смерть - не пізніше п'яти днів.

**Державна реєстрація смерті за заявою, поданою до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, або за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.
Оплата
Безоплатно

Державна реєстрація шлюбу
Підстава для отримання адміністративної послуги та перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
  1. Заява про державну реєстрацію шлюбу (встановленого зразка), подана особисто жінкою та чоловіком.
    1. Якщо жінка і (або) чоловік не можуть через поважні причини особисто подати заяву про державну реєстрацію шлюбу, таку заяву, нотаріально засвідчену, можуть подати їх представники. Повноваження представника мають ґрунтуватися на нотаріально посвідченій довіреності;

Але при цьому: Державна реєстрація шлюбу проводиться у присутності нареченої та нареченого. Державна реєстрація шлюбу через представника не допускається.

  1. Паспорти громадян України (паспортні документи іноземця, особи без громадянства) жінки та чоловіка;
  2. Документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита;

ПРИ ПОТРЕБІ:

  1. Документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний);
  2. Рішення суду про зниження шлюбного віку (у разі звернення осіб віком 16-17 років);
Документ, що підтверджує причину скорочення строку державної реєстрації шлюбу (у разі порушення суб’єктом звернення питання державної реєстрації шлюбу до спливу місячного строку).
Оплата

Платно.

Державне мито у розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,85 грн).

Реквізити

Отримувач: УКуПустом. р/отг с.Солонка22090100

Код отримувача (ЄДРПОУ): 38047883

Банк отримувача: Казначейство України(ел. адм. подат.)

Номер рахунку (IBAN): UA188999980314070537000013831

Код класифікації доходів бюджету: 22090100

 

Від сплати державного мита звільняються категорії громадян:

- громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, - які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;

- громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;

- інваліди Великої Вітчизняної війни та сім'ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;

- інваліди I та II групи.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано