Солонківська територіальна громада
Львівський район, Львівська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Реєстрація / зняття з реєстрації мешканців

Дата: 18.08.2022 13:31
Кількість переглядів: 948

Фото без опису

Додаткову інформацію або консультацію можна отримати в ЦНАПі. 
Телефони для довідок: +38 (032) 227 19 43, +38 (096) 006 3001

Реєстрація місця проживання особи, Зняття з реєстрації місця проживання особи, Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи, Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання, Реєстрація місця перебування особи.

Реєстрація місця проживання особи
Підстава для отримання адміністративної послуги та перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом тридцяти календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання. Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

  1. Заява (форма встановленого зразка);
  2. Паспорт громадянина України (для громадян України), або Свідоцтво про народження (для громадян України, що не досягли 16-річного віку);

Для інших осіб один з наступних документів:

- посвідка на постійне проживання,

- посвідка на тимчасове проживання,

- посвідчення біженця,

- посвідка особи, яка потребує додаткового захисту,

- посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.

  1. Квитанція про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);
  2. Документи, що підтверджують (залежно від ситуації):

- право на проживання в житлі - ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду , яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи;

У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника / співвласників житла, наймача та членів його сім’ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників);

 - право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи, -  довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи (встановленого зразка), копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах);

- проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, - довідка про проходження служби у військовій частині (встановленого зразка), видана командиром військової частини (для військових, крім військовослужбовців строкової служби).

Крім того, додатково подаються:

  1. Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
  2. Заява про зняття з реєстрації місця проживання особи (встановленого зразка), у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання;
  3. Довідка про реєстрацію/зняття з реєстрації попереднього місця проживання встановленого зразка (додатки 13, 16 до Правил реєстрації місця проживання):

У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

У разі реєстрації місця проживання  батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

У разі перебування житла в іпотеці, довірчій власності для реєстрації місця проживання особи додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя або довірчого власника.

Оплата

Адміністративний збір:

- у разі звернення особи протягом встановленого Законом строку

(30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання. При реєстрації новонароджених дітей – протягом 3 місяців з дня реєстрації народження) – у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати з її розрахунку у розмірі 13,60 грн.;

 

- у разі звернення особи з порушенням встановленого законом строку – у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати з її розрахунку у розмірі 40,80 грн.

У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу.

*До внесення змін до законодавчих та інших нормативно-правових актів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг вона застосовується у розмірі 1600 гривень.

Реквізити

Отримувач: УКуПустом. р/отг с.Солонка22012500

Код отримувача (ЄДРПОУ): 38047883

Банк отримувача: Казначейство України(ел. адм. подат.)

Номер рахунку (IBAN): UA858999980334129879000013831

Код класифікації доходів бюджету: 22012500

Призначення платежу – адміністративний збір за реєстрацію місця проживання/перебування.

 

Зняття з реєстрації місця проживання особи
Підстава для отримання адміністративної послуги та перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
  1. Заява;
  2. Паспорт громадянина України (для громадян України)

або Свідоцтво про народження (для громадян України, що не досягли 16-річного віку);

Для інших осіб один з наступних документів:

- посвідка на постійне проживання,

- посвідка на тимчасове проживання,

- посвідчення біженця,

- посвідка особи, яка потребує додаткового захисту,

- посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.

  1. Квитанція про сплату адміністративного збору;

 

ДОДАТКОВО деяким категоріям осіб:

  1. Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
  2. Довідка про реєстрацію/зняття з реєстрації попереднього місця проживання встановленого зразка (додатки 13, 16 до Правил реєстрації місця проживання)

 

У визначених законодавством випадках, зняття з реєстрації місця проживання здійснюється на підставі:

- рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визначення особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;

- свідоцтва про смерть;

- повідомлення територіального органу або підрозділу ДМС із зазначенням відповідних реквізитів паспорта померлої особи або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;

- інших документів, які свідчать про припинення підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства (інформація територіального органу ДМС або територіального підрозділу ДМС, на території обслуговування якого зареєстровано місце проживання особи, про закінчення строку дії посвідки на тимчасове проживання або копія рішення про скасування посвідки на тимчасове проживання чи скасування дозволу на імміграцію та посвідки на постійне проживання в Україні);

- підстави для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту (письмове повідомлення соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту);

- підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення, строку навчання в навчальному закладі (у разі реєстрації місця проживання в гуртожитку навчального закладу на час навчання ), відчуження житла та інших визначених законодавством документів).

Зняття з реєстрації місця проживання у зв’язку з припиненням підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту та припиненням підстав на право користування житловим приміщенням здійснюється за клопотанням уповноваженої особи закладу/установи або за заявою/наймача житла або їх представників.

 

Зняття з реєстрації місця проживання  дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку та піклування,  здійснюється за погодженням з органами опіки та піклування.

 

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

Зняття з реєстрації місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

У разі реєстрації місця проживання  батьків за різними адресами зняття з реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним із батьків здійснюється за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Оплата

Адміністративний збір: 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати з її розрахунку у розмірі 13,60 грн.

*До внесення змін до законодавчих та інших нормативно-правових актів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг вона застосовується у розмірі 1600 гривень.

Реквізити

Отримувач: УКуПустом. р/отг с.Солонка22012500

Код отримувача (ЄДРПОУ): 38047883

Банк отримувача: Казначейство України(ел. адм. подат.)

Номер рахунку (IBAN): UA858999980334129879000013831

Код класифікації доходів бюджету: 22012500

Призначення платежу – адміністративний збір за зняття з реєстрації місця проживання.

 

Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи
Підстава для отримання адміністративної послуги та перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
  1. Заява (форма додається);
  2. Паспорт громадянина України або інший документ, до якого внесено відомості про місце проживання особи;
  3. Свідоцтва про народження дитини;
  4. Будинкова книга;
  5. Свідоцтво про одруження (у разі зміни прізвища).

 

У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника

Оплата
Безоплатно

 

Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання
Підстава для отримання адміністративної послуги та перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
  1. Заява;
  2. Паспорт громадянина України або інший документ, до якого внесено відомості про реєстрацію місця проживання особи;
  3. Свідоцтва про народження дітей;
  4. Будинкова книга;
  5. Свідоцтво про одруження (у разі зміни прізвища).

У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника

Оплата
Безоплатно

 

Реєстрація місця перебування особи
Підстава для отримання адміністративної послуги та перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особи, які проживають за іншою адресою, що зареєстрована як місце їх проживання, більше одного місяця і які мають невиконані майнові зобов’язання, накладені в адміністративному порядку чи за судовим рішенням, або призиваються на строкову військову службу і не мають відстрочки, або беруть участь у судовому процесі в будь-якій якості, зобов’язані письмово повідомити орган реєстрації про своє місце перебування.

  1. Заява (форма встановленого зразка);
  2. Паспорт громадянина України - для громадян України або Свідоцтво про народження (для громадян України, що не досягли 16-річного віку);

Для інших осіб один з наступних документів:

-посвідка на постійне проживання,

-посвідка на тимчасове проживання,

-посвідчення біженця,

-посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту,

-посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.

  1. Один з документів, що підтверджує право на проживання в житлі:

- ордер,

- свідоцтво про право власності,

- договір найму (піднайму, оренди),

- рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення,

- визначення за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи.

 

ДОДАТКОВО деяким категоріям осіб:

  1. Для осіб, які мають право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи, - довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи (встановленого зразка), копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики;
  2. Для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби: проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, - довідка про проходження служби у військовій частині (встановленого зразка), видана командиром військової частини;
  3. Для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку – військовий квиток або посвідчення про приписку;
  4. У разі подання заяви представником особи:

- документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

- згода інших законних представників (у разі їх наявності).

  1. Для осіб, що звернулися за захистом в Україні – довідка про звернення за захистом в Україні;
  2. У разі реєстрації дітей віком до 14-ти років при проживанні  батьків за різними адресами:

- письмова згода другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або засвідчена в установленому порядку письмова згода другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

У разі перебування житла в іпотеці, довірчій власності для реєстрації місця проживання особи додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя або довірчого власника.

Оплата

Безоплатно

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано